.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال شمالی ها در بازی سوم

تیم کاله آمل در دیداری تماشایی و حساس تیم داماش گیلان را باشکست سنگینی بدرقه کرد تا جدال حساس این دو تیم شمالی برای کسب عنوان سومی رقابتهای این فصل لیگ برتر والیبال کشور به بازی سوم در رشت کشیده شود.

دومین دیدارتیم کاله آمل و داماش گیلان در مرحله رده بندی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد که طی آن تیم کاله با نتیجه سه برصفر تیم داماش را باشکست بدرقه کرد.
تیم کاله این دیدار را با امتیازهای ( 25 بر 23)،( 25 بر 18 ) و ( 25 بر 17) برابر نماینده گیلان به برتری دست یافت.

دو تیم در شرایطی حساس در دومین دیدار برای کسب عنوان سومی رقابتهای این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مصاف هم می روند که درصورت برتری تیم داماش، نماینده گیلان می توانست عنوان سومی لیگ را در خارج از خانه در آمل جشن بگیرد.

در طرف دیگر میدان تیم کاله با برتری در این دیدار خانگی برابر داماش، دو تیم را یک بر یک در دو مسابقه مساوی کرد تا دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی چشم به بازی سه شنبه هفته آینده در رشت داشته باشند.

در مرحله حذفی این رقابت ها، هر تیمی که در مجموع سه بازی به دو پیروزی مقابل حریف خود دست یابد، عنوان سومی را از آن خود خواهد کرد.

کاله آمل که به علت حرکت تعدادی تماشاگرنما در بازی مرحله حذفی برابر پتروشیمی بندرامام از داشتن تماشاگر در بازی دوم مرحله نیمه نهایی برابر پیکان تهران محروم شده بود، دراین دیدار ازحمایت بیش از سه هزار هواداربی شمار خود بهره برد به طوری که با تشویق های بی امان خود سهم به سزایی در این پیروزی داشتند.

تیم کاله آمل در دیدارهای این فصل در دیدارهای خانگی خود در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر وبا حمایت بیش از سه هزار تماشاچی پرشور این شهر نتیجه در خور تحسینی را کسب کرده بود.

کاله آمل در نخستین دیدار این مرحله یکشنبه هفته جاری در رشت با نتیجه سه بر دومغلوب تیم داماش گیلان شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.